دام های شیطان رجیم2

دام های شیطان رجیم2

هفتم اینکه ازتو میخواهم که مرا به سینه اولاد ادم مسلط گردانی تااوراوسوسه کنم.خداوند درپایان میفرماید تمام خواسته هایت رابرآورده می کنم ولی هرکس پیروتوباشد اوراباتو به جهنم میفرستم.بعد شیطان میگوید: ای خدابه عزت وجلالت قسم که همه ی انسانها راگمراه کنم مگرعده ی معدودی که بنده ی خاص توهستند.سپس گفت:حالا که مرابیرون میکنی جایی برای زندگی کردنم معین کن.خداوند فرمود تورادرحمام ها وهرجاکه محل رفت وامد مردم است قراردادم.شیطان گفت:غذای من چه باشد؟خداوندفرمود سرهرسفره ای که نام من(بسم ا..الرحمن الرحیم)برده نشود باانهاکه همچون حیوان گرسنه هستند غذابخور.حضرت امام محمدباقر(ع)دراین باره میفرماید:اگراول غذا یادتان رفت بسم ا...بگویید اخرغذا بگویید تاشیطان هرچه خورده برگرداند.بعد شیطان گفت:که من احتیاج به اب دارم:خداوند فرمود اب توشراب وهرچیز مست کننده باشد.بعد گفت برای من کتابی قرار بده خداوند فرمود کتاب تو وشم(خالکوبی ها وکتاب های سحروجادو)باشد.اولین کسی که سحروجادو رابه انسان اموخت شیطان بود.بعد شیطان گفت:برایم حدیثی قراربده.خداوند فرمود حدیث تو دروغ است.بعد گفت برای من دام ووسیله ی شکارقراربده.خداوند فرمود:زنان راوسیله ی صیدوبه دام انداختن مردم قراردادم...

 

 

 

 

 

ادامه دارد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 13 اسفند 1394برچسب:, ] [ 20:0 ] [ waiting girl ]
[ ]